Wydatki Biura Promocji Turystyki i Współpracy z Zagranicą na promocję wizerunkową miasta (w tym publikację ogłoszeń) odchudzono o 1,01 mln zł. Pozostało więc na ten cel zaledwie 21,9 tys.zł. A regulamin konkursu "Lokale dla kreatywnych" zobowiązuje magistrat do publikacji informacji o przetargach. Ich pominięcie wiąże się z unieważnieniem przetargów z przyczyn formalno-prawnych.
Magistrat podkreśla, że odwołanie przetargu spowoduje zmniejszenie wpływów z wynajmu lokali użytkowych. Być może na najbliższej sesji w dniu 12 lutego radni przywrócą środki BPTiWZ na ogłoszenia prasowe.
W ósmej edycji konkursu "Lokale dla kreatywnych" miasto miało zaoferować 35 lokalizacji, w tym 18 lokali wystawionych po raz pierwszy. Chętni mieli składać oferty na stawki czynszu do 19 lutego, a konkurs miał zostać rozstrzygnięty w dniu 20 lutego.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?