Nowe logo z charakterystycznym dla grupy Gauselmann, który przejęła zakłady bukmacherskie Totolotek, słońcem pojawi się już wkrótce w pierwszych punktach sprzedaży naziemnej, na www.totolotek.pl i w komunikacji marketingowej marki. Zmianie ulegnie także identyfikacja wizualna Totolotek Pucharu Polski.
Totolotek jest od lat w czołówce największych, legalnych w Polsce firm swojej branży. Od tego roku jest również sponsorem tytularnym Totolotek Pucharu Polski, a wcześniej był także partnerem rozgrywek oraz sponsorem kilku polskich klubów piłkarskich, jak Lechii Gdańsk, Jagiellonii Białystok, Wisły Kraków czy Górnika Zabrze.
Ważna zmiana na Euro 2024! Ukłon w stronę sędziów?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Ukraiński dowódca wściekły na swoich ludzi. Mówi o korupcji i zdradzie
- Intrygujące odkrycie na starożytnym cmentarzu. Do czego służyła ta komora? - WIDEO
- Abonament za media w 2024 roku: Co z użytkownikami radia w aucie? Poznaj opłaty
- Putin „czyści" resort obrony. Mówi się o wycieku tajemnic nuklearnych