Tatiana Okupnik z ekranu puszcza oko do widza i z rozbrajającym uśmiechem przekonuje, że Monopolis „To jej miejsce”. Reklama zbiegła się z powrotem artystki na scenę muzyczną wraz z singlem „Mama (idzie w długą)”.
Ten właśnie utwór towarzyszy solistce przez cały spot. Tatiana Okupnik w kolejnych ujęciach pojawia się w miejscach najbardziej kojarzonych z Monopolis: w zielonym pasażu, na tle galerii artystycznej, przy kolorowej rzeźbie Łódź, gdzie robi sobie selfie z Julią Barygą, II wicemiss Polonia 2022 oraz w jednej z restauracji. Po drodze bohaterka mija parę zakochanych, których grają finaliści The Look of The Year 2022 - Katarzyna Trela i Fabian Kosiński. Widzowie mogę też zobaczyć fragment jej koncertu w Scenie Monopolis.
Naszym celem przy tworzeniu spotu było, aby w sposób artystyczno-filmowy oddawał ducha miejsca - zapewnia Krzysztof Witkowski, prezes zarządu Virako, inwestora Monopolis. - By pobudzał nasze emocje i zachęcał do odwiedzin Łodzi
.
W realizacji klipu zaangażowanych było blisko 60 osób, w tym obok głównych wykonawców, dwudziestu statystów, dziesięciu epizodystów, około 25 przedstawicieli produkcji - od operatorów kamer, przez oświetleniowców, po fryzjerów.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Oddano hołd ofiarom Zbrodni Katyńskiej. Złożono wieniec na grobie Kazimierza Sabbata
- Szef MSZ: Albo Rosja zostanie pokonana, albo będzie stała u naszych granic
- Lecisz do Londynu? Uważaj. Na słynnym lotnisku rozpoczynają się strajki
- Niedziela była wspaniała. A jaki będzie poniedziałek? Sprawdź prognozę pogody