Telewizja Polsat została nowym tytularnym sponsorem gdańskiego stadionu piłkarskiego. Obiekt będzie od teraz nosić nazwę Polsat Plus Arena Gdańsk. Umowa ma obowiązywać przez 6 lat i opiewa na 17 milionów złotych. Pod koniec roku głównym sponsorem stadionu przestała być Energa.
W Łodzi tylko duża hala ma sponsora - obiekt na 14 tysięcy widzów, otwarty w 2009 roku przy al. Unii, nosi nazwę Atlas Arena. Po otwarciu firma Atlas płaciła przez 5 lat po milionie złotych rocznie. Przez następne pięć lat firma płaciła miastu po 1,5 mln zł rocznie. W 2020 roku umowę miasta z firmą Atlas przedłużono na kolejne pięć lat. Na mocy zawartej umowy firma Atlas pozostanie tytularnym sponsorem obiektu do końca 2024 roku. Wartość umowy sponsoringowej przedłużającej Atlasowi prawa do nazwy Areny na kolejny pięcioletni okres objęta jest klauzulą tajności.
Inne obiekty, którymi Łódź może się chwalić sponsorów tytularnych w nazwie w ogóle nie mają.
Budowany właśnie obiekt ŁKS ma nosić imię Władysława Króla, stadion Widzew nie ma imienia żadnego legendarnego widzewiaka.
Sport-Arena nosi imię Józefa Ziuny Żylińskiego.
Obiekty należą do miasta i to Łódź powinna szukać sponsora dla swoich obiektów.
– Polsat Plus Arena Gdańsk. Tak będzie od dziś nazywała się nasza bursztynowa duma – ogłosiła w piątek, 21 maja prezydent Gdańska Aleksandra Dulkiewicz. – Bursztynowy stadion w Gdańsku od początku był odważnym, dla niektórych szalonym projektem. Wielu z nas pamięta rok 2007, kiedy ubiegaliśmy się o Euro 2012. To właśnie wizualizacja tego pięknego obiektu była wizytówką polsko-ukraińskiej kandydatury.
Gdańsk potrafił, a Łódź?
Ważna zmiana na Euro 2024! Ukłon w stronę sędziów?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?