W kampanii wzięli udział łódzcy przedsiębiorcy.
- "Łódź Gospodarcza" ma pokazać ogromną zmianę, która dokonała się w Łodzi w ciągu ostatnich lat. Przyciągamy coraz więcej inwestorów, powstaje wiele nowych miejsc pracy i kierunki studiów - zaznacza Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi.
W taki właśnie sposób Łódź będzie promowana na 400 bilboardach i citylightach w Warszawie, Trójmieście, Poznaniu, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, na Śląsku i Łodzi. Koszt wrześniowej edycji to 1,7 mln.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Oddano hołd ofiarom Zbrodni Katyńskiej. Złożono wieniec na grobie Kazimierza Sabbata
- Szef MSZ: Albo Rosja zostanie pokonana, albo będzie stała u naszych granic
- Lecisz do Londynu? Uważaj. Na słynnym lotnisku rozpoczynają się strajki
- Niedziela była wspaniała. A jaki będzie poniedziałek? Sprawdź prognozę pogody