Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Raport IMM: Widzew zyskuje na medialności. Największe zainteresowanie meczem z Legią

Dariusz Kuczmera
Dariusz Kuczmera
Fot. Krzysztof Szymczak
W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi drużynami była znacznie mniejsza niż w lutym. Widzew awansował na piąte miejsce w tej klasyfikacji – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.

Legia jest najbardziej medialna w marcu. Na podium awansowała Jagiellonia. Na drugiej pozycji utrzymał się Śląsk Wrocław, a podium zestawienia zamyka Jagiellonia Białystok, która dzięki świetnym wynikom sportowym awansowała o dwa miejsca w rankingu medialności – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.

Legia Warszawa w marcu odnotowała najwięcej publikacji zarówno w prasie, jak i internecie – łącznie wzmiankowano ją ponad 3,4 tys. razy. Najbardziej medialnym spotkaniem w marcu był mecz z Widzewem Łódź. Wśród mediów internetowych o Legii najczęściej pisano w serwisach gol24.pl, przegladsportowy.onet.pl oraz transfery.info. W prasie klub z Warszawy najczęściej był obecny w Przeglądzie Sportowym, Sporcie oraz Dzienniku Łódzkim. U nas oczywiście przy okazji meczu z Widzewem.

Drugie miejsce w rankingu medialności utrzymał Śląsk Wrocław. Dla „Wojskowych” najważniejszym meczem w marcu, a być może także w całym sezonie, było przegrane spotkanie z Jagiellonią Białystok, z którą rywalizuje o mistrzostwo Polski. Po raz kolejny Śląsk był najpopularniejszy w prasie, ale tym razem nie na pierwszych stronach gazet (tu wygrała Pogoń Szczecin). Wśród mediów drukowanych o klubie ze stolicy Dolnego Śląska najczęściej informowały Sport, Przegląd Sportowy oraz Słowo Sportowe.
Trzeci stopień podium zajęła Jagiellonia Białystok. W przypadku „Jagi” doskonałe wyniki sportowe idą w parze ze wzrostem popularności w mediach. Klub z Białegostoku po trzech wygranych i porażce w marcu przewodzi bowiem ligowej tabeli, mając duże szanse na pierwsze w historii mistrzostwo Polski. Drużyna prowadzona przez Adriana Siemieńca zdobywa uznanie ze względu na efektowny styl gry, po zwycięstwie 6:0 z ŁKS, będąc nawet nazywaną w mediach „polskim Bayerem Leverkusen”.
Czołową dziesiątkę rankingu medialności uzupełniły: Lech Poznań, Widzew Łódź, Pogoń Szczecin, Ruch Chorzów, Raków Częstochowa, Górnik Zabrze i Korona Kielce.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

MECZ Z PERSPEKTYWY PSA. Wizyta psów z Fundacji Labrador

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki