Szanowni Państwo, Potrzeby analityczne w polskich przedsiębiorstwach rosną i stają się priorytetem dla biznesu. Rośnie również świadomość wśród decydentów, którzy już rzadko kiedy mają wątpliwość, że inwestycje w obszarze analityki staną się w przyszłości główną areną budowania przewagi konkurencyjnej.

Wszechobecna digitalizacja oraz Internet of Things zmieniają krajobraz danych, które można gromadzić z szerokiej palety kanałów i analizować na różne sposoby. Przed analitykami stają coraz to nowe wyzwania związane z eksploracją danych w czasie rzeczywistym, analityką wizualną czy integracją danych nieustrukturyzowanych,  przy czym wciąż ogromne znaczenie ma tradycyjne podejście.

Dlatego też mamy ogromną przyjemność zaprosić Państwa do udziału w czwartej edycji kongresu Polish Business Analytics Summit, która odbędzie się w dniach 22-23 marca w hotelu Airport Okęcie.

Poprzednie edycje zgromadziły ponad 400 uczestników, a kongres stał się najważniejszym wydarzeniem w kalendarzu zarówno przedstawicieli biznesu, jak też analityków, osób odpowiedzialnych za hurtownie danych, business intelligence czy data science.

Czwarta edycja kongresu skupi się na praktycznych aspektach wdrożeń i ich realnym wpływie na biznes. Wśród prelegentów edycji 2016 znajdziecie Państwo m.in.:

* Tommaso Villani, Global Business Intelligence and Analytics Manager, Unilever (UK)

* Sukdeep Singh, Business Intelligence Analyst, National Grid (UK)

* Alex Hancock, Analytics Manager, Shell (UK)

* Thomas Rosenquist, Business Intelligence Manager, Maersk Supply Chain (Denmark)

* Enda Ridge, Phd, Head of Algorithms, Sainsbury’s Supermarkets Ltd

Szczegóły programu www.trioconferences.pl

Zachęcam do rejestracji swojej obecności!!!

Marta Pawlikowska

Project Director

m.pawlikowska@trioconferences.pl

Kom. 519 047 625