Na co więc powinniśmy postawić w swoim jadłospisie? Warto sprawdzić...

Dieta musi być lekkostrawna. Powinno się w niej znaleźć jak najwięcej warzyw – postawmy szczególnie na: bakłażany, seler, szparagi, marchew, pomidory, pory czy cebulę – i owoców: awokado, mango, granaty, figi, truskawki, morele, brzoskwinie, orzechy włoskie lub migdały.

Mięso zwierzęce bezwzględnie zamieńmy na owoce morza, kawior i ryby (sardynki, tuńczyk, łosoś), najlepiej niesmażone.

Miłości zdecydowanie nie służą tłuszcze zwierzęce, nadmiar kawy i alkoholu, zwłaszcza mocnych trunków i piwa.

Warto także karmić swoich partnerów produktami pełnoziarnistymi.

Zapomnijmy o tłustym, smażonym jedzeniu, takim jak: frytki, hamburgery czy pizza.

Libido obniża wszystko, co zawiera dużo węglowodanów prostych lub tłuszczów nasyconych.

Na kolację we dwoje nie planujmy również potraw mącznych, ziemniaków i zbyt obfitych słodkich deserów.

Poszaleć możemy natomiast z przyprawami, bo bardzo wiele z nich pobudza i wpływa korzystnie na potencję.

Szczególne właściwości afrodyzjakalne ma także miód akacjowy i gorzka czekolada z pikantną wkładką.