Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Studenci zapraszają na wyprawę po marketingowej dżungli! Rusza XIII edycja Łódź Jungle Web

Dariusz Matyjaszczyk
Dariusz Matyjaszczyk
Błażej Górczyński
Które trendy w marketingu trzeba znać i śledzić? Jak w 2024 roku. budować w social media efektywne kampanie marketingowe? Czy marketing (nadal) potrzebuje PR i dlaczego?

Odpowiedzi na te pytania poznają uczestnicy Łódź Jungle Web, czyli największej w Polsce studenckiej konferencji poświęconej marketingowi, odbywającej się w dniach 16-17 kwietnia. Dlaczego nie wolno przegapić wydarzenia? – Łódź Jungle Web to konferencja tworzona przez praktyków – ekspertów ze świata marketingu, pracujących na co dzień z największymi markami na rynku, dla przyszłych praktyków – tych wszystkich, którzy chcą związać swoją przyszłość z branżą – przekonują organizatorzy. Wśród prelegentów – Michał Sadowski, założyciel Brand24.

Konferencja Łódź Jungle Web organizowana jest przez Studenckie Koło Naukowe MarkeTeam (Wydział Zarządzania), jedno z najprężniej działających kół naukowych Uniwersytetu Łódzkiego, czyli grupę ponad trzydziestu pasjonatów marketingu. Łódź Jungle Web odzwierciedla ich misję – szerzenie kreatywnego marketingu wśród młodych. – Dlatego na konferencję zapraszamy studentów marketingu, ale nie tylko. Również osoby działające w branży marketingowej lub dopiero myślące o rozwoju w tym kierunku, a także przedsiębiorców, którzy chcą np. zwiększyć świadomość swoich brandów w sieci. Wszyscy znajdą na Łódź Jungle Web sporą dawkę aktualnej, branżowej wiedzy i wiele ciekawy marketingowych case studies – zaprasza Sebastian Wojtunik, SKN MarkeTeam, organizator Łódź Jungle Web.

W ciągu dwunastu edycji Łódź Jungle Web zgromadziła 7800 uczestników. Co na nich czeka w tym roku?

Dzień pierwszy konferencji (16.04) tradycyjnie będzie poświęcony prelekcjom ekspertów ze świata marketingu, którzy są odpowiedzialni na tworzenie działań marketingowych dla firm z wielu branż i podzielą się swoim know-how z uczestnikami. Jednym z prelegentów będzie Michał Sadowski, założyciel i CEO Brand24, którego wszystkim zajmującym się wizerunkiem marek w kanale online, nie trzeba specjalnie przedstawiać. W agendzie również wystąpienia m.in. Akopa Szostaka (Szostaky, TikTok), Aleksandry Pawlik (content creator, Studio edify) oraz Dominiki Bucholc (CampusAI Poland). – Pierwszego dnia Łódź Jungle Web poruszamy m.in. tematykę dotyczącą budowy marki osobistej w social mediach, a także wzajemnych relacji PR i marketingu. Przyjrzymy się zjawisku AI w biznesie, personalizacji produktów dla potrzeb e-commerce i influencer marketingowi w 2024 roku – wymienia Leszek Kaczmarek, SKN MarkeTeam, organizator Łódź Jungle Web.

Drugi dzień Łódź Jungle Web (17.04) to warsztaty prowadzone przez agencję kreatywną Altavia Kamikaze+K2 i 2dm, agencję oferującą kompleksowe działania marketingowe – Partnerów wydarzenia oraz Brandpeak – Partnera Głównego Łódź Jungle Web. Dzięki Brandpeak, agencji digital marketingu i PR, uczestnicy warsztatów będą mieli okazję przyjrzeć się z bliska każdemu etapowi powstawania contentu publikowanego na Facebooku i Instagramie: od pierwszego pomysłu na post, do publikacji reklamy i dowiedzą się, jak kok po kroku tworzyć content, który sprzedaje w sieci, z wykorzystaniem AI i innych narzędzi, które powinny być znane każdej osobie działającej w social mediach.

– Cieszmy się, że w tym roku jesteśmy obecni na Łódź Jungle Web. To wyjątkowe wydarzenie. Konferencja przyciąga studentów marketingu, PR-u i osoby zainteresowanie tworzeniem contentu w sieci, budowaniem wizerunku marek oraz produktów w kanale online, czyli potencjalnie – przyszłych pracowników agencji PR, marketingowych, kreatywnych. Mają okazję czerpać wiedzę i zyskać cenne wskazówki od branżowych praktyków, zapytać o to, jak naprawdę wygląda praca social media menedżera czy specjalisty od digital marketingu. Istnieje wiele mitów na ten temat i cieszymy się, że Łódź Jungle Web stwarza okazje, by je obalić – komentuje Katarzyna Frankowska, CEO w Brandpeak.

Konferencja Łódź Jungle Web odbywa się w dniach 16-17 kwietnia. Wydarzenie odbywa się w formie stacjonarnej. Miejsce wydarzenia: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, Jana Matejki 22/26, Łódź Darmowa rejestracja na wydarzenie i więcej informacji: facebook.com/LodzJungleWeb

od 7 lat
Wideo

Polskie skarby UNESCO: Odkryj 5 wyjątkowych miejsc

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki