Motyw "pozdrawiania" nawiązuje do innej kampanii promującej Łódź - jako miasta idealnego na weekend. Agencja MOSQI.TO, wyłoniona w konkursie przez magistrat, przygotowała też kampanie mówiące o Łodzi jako stolicy przemysłów kreatywnych oraz miejsca na biznesowe spotkania.
W kampanii promującej łódzkie uczelnie pozdrawiające studentki są przyszłymi prawniczkami - po głównym haśle na billboardzie pojawia się bowiem informacja, że kierunek prawo na Uniwersytecie Łódzkim ma drugie miejsce w kraju. Z kolei studenci wabiący maturzystki sfotografowani są w kampusie Politechniki Łódzkiej z informacją, że to czwarta uczelnia techniczna w Polsce.
Barbara Jagoda z agencji MOSQI.TO przyznaje, że zachęcanie do Łodzi maturzystek studentami, a maturzystów - studentkami może być odbierane jako kontrowersyjny przekaz.
- Jednak chodzi o to, aby billboardy przyciągały uwagę przechodniów - mówi Barbara Jagoda.
Ale te reklamy to nie koniec. W internetowym serwisie YouTube można zobaczyć spot wyświetlany w szkołach ponadgimnazjalnych. Według agencji MOSQI.TO, zagrali w nim prawdziwi studenci z Łodzi. Najpierw świetnie bawią się przy nauce (parze z politechniki wypływa z probówki gęsta ciecz), potem - imprezują i całują się, m.in. na Piotrkowskiej.
Uczelnianej kampanii towarzyszy konkurs fotograficzny na Facebooku (na profilu "Młodzi w Łodzi") na zdjęcie lub kolaż zachęcające do przyjazdu do naszego miasta.
Kampania zachęcająca do studiowania w Łodzi kosztuje 919 tys. zł (z tego 85 proc. to środki unijne, zaś 15 proc. wkład własny miasta).
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?