"Polska na Niebiesko" to kampania organizowana przez Fundację JiM, która w tym roku przebiega pod hasłem „Autyzm. Poznaj zanim ocenisz”.
Celem kampanii jest podniesienie świadomości na temat autyzmu, dlatego przez cały dzień na rynku Manufaktury stał punkt informacyjny, w którym każdy rodzic mógł dowiedzieć się np. jakie są najczęstsze objawy autyzmu, jak i kiedy się je diagnozuje, gdzie należy zwrócić się o pomoc
Dzień Świadomości Autyzmu w Łodzi. Manufaktura i MPK na niebiesko
- Autyzm to bardzo duży problem, ponieważ 1 dziecko na 100 rodzi się z tą chorobą - mówiła Sylwia Mądra, koordynator Klubu Rodziców Fundacji Jaś i Małgosia.
Liczbę dzieci z autyzmem w Polsce szacuje się na kilkadziesiąt tysięcy.
Dzień Świadomości Autyzmu w Łodzi. Na pl. Dąbrowskiego było niebiesko [ZDJĘCIA]
Zobacz filmowy skrót najważniejszych wydarzeń minionego tygodnia - 21 marca - 27 marca 2016 roku
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?