Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Tajny psycholog przyjrzy się sprzedawcom w Manufakturze

Alicja Zboińska
Kos
Dyrekcja łódzkiej Manufaktury chce wiedzieć, jak obsługiwani są klienci. Pracy sprzedawców przyglądają się obecnie psycholodzy społeczni Badanie poziomu obsługi klienta w Manufakturze wkroczyło niedawno w drugi etap. W pierwszym pracy sprzedawców w centrum przy ul. Karskiego przyglądali się tzw. tajemniczy klienci.

Audytorzy, którzy wcielali się w role kupujących, sprawdzali, czy sprzedawcy są uprzejmi, pomocni, czy znają najnowsze akcje promocyjne centrum. Teraz przyszedł czas na psychologów społecznych, którzy mają co najmniej 10-letnie doświadczenie w badaniach rynku, a poza tym znają kulisy zarządzania sieciami handlowymi.

Psycholog w każdym badanym punkcie spędza pół godziny i obserwuje pracę nie tylko tego sprzedawcy, który go obsługuje, ale także pozostałych ekspedientów.

Ocenie podlega m.in. to, czy realizowane są potrzeby klienta, czy sprzedawca proponuje produkty dodatkowe, a także jak finalizuje sprzedaż. Pod uwagę branych jest kilkadziesiąt czynników.

Pod koniec listopada odbędzie się uroczysta gala, podczas której poznamy sprzedawcę roku 2015. Zdecydują o tym nie tylko tajemniczy klienci i psycholodzy społeczni, ale i goście centrum.

 

 

 

 

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki