Reklamy telewizyjne mają prezentować ofertę turystyczną oraz gospodarczą Łodzi. Casting do tych pierwszych odbędzie się w poniedziałek (23 marca) w godz. 15-21 w klubie DOM przy ul. Piotrkowskiej 138/140. W jego trakcie wyłonionych zostanie 100 osób, które zagrają w spotach.
- Szukamy fajnych, uśmiechniętych ludzi, ale nie aktorów - mówi Magdalena Szmidt z firmy MOSQI.TO.
- Takich, którzy są zadowoleni z życia w Łodzi. Bo zamierzamy pokazać miasto z takiej strony, z której Polska go nie zna - dodaje Piotr Szczepański, reżyser m.in. "Alei gówniarzy".
Do udziału w poniedziałkowym castingu zachęca również prezydent Hanna Zdanowska.
- Żaden cukierkowy spot nie jest w stanie pokazać prawdziwego klimatu miasta. Dlatego to łodzianie powinni promować Łódź - mówi Zdanowska.
Spoty dotyczące atrakcji turystycznych mają być kręcone w kwietniu w 16 miejscach, m.in. na Księżym Młynie i w Dętce. Zostaną zaprezentowane w telewizji w maju i październiku. Wartość tego projektu to 2,5 mln zł.
Natomiast 1,7 mln zł ma kosztować promocja Łodzi Gospodarczej. Te reklamy będą emitowane w czerwcu i mają w nich wystąpić łódzcy przedsiębiorcy.
- Zamierzamy pokazać zrelaksowanych biznesmenów, którzy wiodą w Łodzi trochę spokojniejsze życie niż w stolicy - mówi Szmidt. - To w ich miejscach pracy nakręcimy spoty.
Na kampanię promującą miasto (4 projekty) Łódź otrzymała unijne dofinansowanie w wysokości 6,5 mln zł.
- Łącznie z wkładem własnym miasta mamy na ten cel 8 mln zł - mówi Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?