Łodzianin był ponad dwa lata wiceministrem u Cezarego Grabarczyka. Odpowiadał m.in. za budowę autostrad, stąd oceny miewał różne.
W Łodzi mówiono, że Tusk nie darzył go szczególną estymą, nie tylko za to, że przegrał zakład o termin zakończenia budowy autostrady A1, ale za to, że w ogóle się założył. Ponoć dlatego zablokował kandydaturę wiceministra na senatora.
Po odejściu Cezarego Grabarczyka do Prezydium Sejmu, w Łodzi mówiło się, że Stępień może zostać wiceprezydentem miasta, ale Hanna Zdanowska zaprzeczyła. Nieoficjalnie wiadomo, że w resorcie nie osiądzie na długo. Przy zmianie gabinetów podsekretarze zostają na trzy miesiące, co gwarantuje im umowa, aby przekazać sprawy następcom.
W przypadku Ministerstwa Infrastruktury ten manewr był niemożliwy, bo resort... zmienił nazwę, stąd potrzeba nowych powołań. Sam Stępień w jednym wywiadzie stwierdził, że zmiana szefów to na tyle ważny czas, że nie chce mówić na temat swojej przyszłości.
CZYTAJ TEŻ:
Łódź: Radosław Stępień kandydatem do Senatu?
Wiceminister Stępień: Bezpłatnej autostrady A1 nie będzie
Prawo i Sprawiedliwość chce odwołania wiceministra infrastruktury i szefa GDDKiA
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?