Rogi z pomników zniknęły po protestach części mieszkańców, łódzkiej Fundacji Życie i miejskiego konserwatora zabytków. Interpelację w sprawie ozdób złożyli też łódzcy radni PiS. Domagają się wyjaśnienia kto wymyślił kontrowersyjną kampanię. Złożyli też kwiaty pod pomnikiem Kościuszki.
Tymczasem miasto przedstawiło drugą część kampanii: pięciu autorów wniosków do budżetu obywatelskiego zostało ubranych w fioletowe peleryny i wcieliło się w miejskich superbohaterów. Ich wizerunki pojawią się na plakatach i w filmikach reklamowych, a oni sami – na imprezach promujących głosowanie. Bohaterowie kampanii biorą w niej udział bezpłatnie.
Zobacz też:Kolejny pomnik z rogiem. Leon Schiller przebrany za jednorożca [FOTO]
Do wymyślenia kampanii przyznaje się Biuro Rzecznika Prasowego i Nowych Mediów Urzędu Miasta Łodzi. Nie wiadomo jednak kto dokładnie jest autorem koncepcji. Kampania została przygotowana własnym sumptem przez urzędników, jednak poniesiono koszty materiałów, m.in. za wynajęcie dźwigu do powieszenia rogu na pomniku Kościuszki kosztowało 400 zł.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?