Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kodeks reklamowy w Łodzi. Radni uchwalili zasady umieszczania reklam w mieście

Marcin Bereszczyński
Marcin Bereszczyński
Rada Miejska w Łodzi uchwaliła kodeks reklamowy, czyli zasady umieszczania reklam w przestrzeni publicznej. Wszystkie szyldy, tablice reklamowe i obiekty małej architektury będą musiały być zgodne z uchwałą zwaną potocznie kodeksem reklamowym. Kto nie zastosuje się do tych zapisów, poniesie kary finansowe.

- Podjęcie projektu niniejszej uchwały pozwoli na skuteczną poprawę estetyki przestrzeni publicznych, a także będzie wsparciem w procesie rewitalizacji zdegradowanej tkanki miejskiej. Pozwoli to przeciwdziałać negatywnym zjawiskom degradacji przestrzeni miasta, w tym szczególnie niekontrolowanej ekspansji reklamy zewnętrznej w krajobrazie miejskim - powiedział Marek Janiak, architekt miasta.

Uchwalenie kodeksu reklamowego trwało kilka godzin. Po długiej debacie trzeba było przegłosować 197 uwag zgłoszonych do tego dokumentu.

CZYTAJ TEŻ: Łódzki kodeks reklamowy. Z miejskich ogrodzeń znikną reklamy

Wydarzenia tygodnia w Łódzkiem 7 - 13 listopada 2016 r.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki