Dodatkowe stacje mają powstać: w Nowym Centrum Łodzi, Retkini, Starym i Nowym Widzewie, Teofilowie, Julianowie, Marysinie, Górniaku, Dąbrowie, Górniaku, koło ul.Zgierskiej na Radogoszczu, między ul. Śląską i Broniewskiego oraz w rejonie Przybyszewskiego od strony ul. Piotrkowskiej.
Stacje mają być zakupione od firmy Nextbike, czyli obecnego operatora ŁRP na okres trzech lat. Pojawią się w kwietniu, czyli kilka tygodni po uruchomieniu roweru publicznego w tym sezonie. Kolejne 53 stacje mają być dokupione w przetargu. Większość z nich to projekty wybrane w budżecie obywatelskim na ten rok. Miasto szacuje koszt inwestycji na około 15 mln zł.
Plany inwestycyjne to efekt kompromisu zawartego z autorami wniosków. Miasto postanowiło wydłużyć działanie wybranych w budżecie stacji z jednego roku do trzech lat. W zamian zaczęło rozbudowę systemu od rejonów w centrum miasta.
ZOBACZ |Wystartował Łódzki Rower Publiczny
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?