Wystawę, którą przygotowano specjalnie na ubiegłoroczne Expo 2015 w Mediolanie, Łódź promowała się przez dwa tygodnie (28 września - 11 października). Jej koncepcję za 90 tys. zł. stworzyła firma Nizio Design International. Łódzką wystawę, którą prezentowano w Pawilonie Polski w Mediolanie, dziennie oglądało od 20 do 50 tysięcy osób, czyli w ciągu dwóch tygodni było ich minimum 280 tys.
Czytaj też:Expo 2015. Władze Łodzi poznały w Mediolanie konkurentów
Wśród osób zwiedzających Pawilon Polski dominowali Włosi, większość z nich pierwszy raz usłyszała o Łodzi dzięki ekspozycji, która prezentowała osiągnięcia miasta w zakresie kinematografii, rewitalizacji, mody i designu. Starszym Włochom trudno było nawet wymówić nazwę Łódź. Młodsi natomiast zapewniali, że jak tylko odwiedzą Polskę, to przyjadą do Łodzi.
Czytaj też:Region łódzki jedzie promować się na Światowej Wystawie Expo w Mediolanie
Od czwartku tę samą wystawę, którą prezentowano na Expo 2015 w Mediolanie, można oglądać w Łodzi w dawnej krańcówce przy ul. Północnej. Jest ona prezentowana w siedzibie Łódzkiej Okręgowej Izby Architektów.
Czytaj też:Małe Expo 2022 w Łodzi. Miasto przeznaczyło 700 tys. zł na promocję w Mediolanie
Zobacz filmowy skrót najważniejszych wydarzeń minionego tygodnia
1 - 7 lutego 2016 roku
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?