Delikatesy Centrum włączają się w wojnę cenową Lidla i Biedronki
Do głośnej już wojny cenowej między Lidlem a Biedronką włączyły się Delikatesy Centrum. Sieć sklepów oferuje nietypową promocję: posiadacze kart lojalnościowych nie tylko własnej Delikatesów Centrum, ale też... Lidla i Biedronki Biedronki. Po zeskanowaniu Delikarty, ale też kart Lidli Plus czy Moja Biedronka klienci mogą korzystać ze specjalnie przygotowanych promocji wybranych artykułów.
Jak informuje sieć w regulaminie rabaty powstały przez porównanie z analogicznymi ofertami Biedronki oraz Lidla rozpoczynającymi się między 1 a 29 marca i obowiązującymi w całych sieciach.
Promocji towarzyszy intensywna reklama. Kampania Niskie ceny nie mają właściciela” prowadzona jest pod hasłem "Kupuj z aplikacją Biedronki lub Lidla i oszczędzaj tyle samo albo więcej prowadzona od 8 do 14 kwietnia. Nie łączy się z innymi promocjami i obniżkami.
Wojna cenowa między Lidlem a Biedronką trwa od ponad miesiąca. Obie sieci przekonują klientów, zwłaszcza posiadaczy ich kart lojalnościowych i aplikacji, że u nich jest taniej.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?