ZUS w Łowiczu od 17 listopada wznawia bezpośrednia obsługę petentów.
Obsługa interesantów będzie prowadzona od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 15. W tych samych godzinach wnioski oraz dokumenty będzie można złożyć również bez osobistego kontaktu z pracownikiem ZUS, do specjalnej skrzynki na dokumenty, znajdującej się w łowickim inspektoracie.
Klienci przyjmowani będą przy stanowisku zasiłkowym, emerytalnym oraz dwóch stanowiskach ubezpieczeń i składek.
- Zachęcamy naszych klientów do założenia profilu na PUE ZUS, bo dzięki niemu można załatwić sprawy w ZUS bez wychodzenia z domu - apeluje Monika Kiełczyńska, rzecznik prasowy ZUS w Łódzkiem. - Profil na PUE można założyć samemu, poprzez strony bankowości elektronicznej lub profil zaufany ePUAP. Korzystając z PUE ZUS, można elektronicznie złożyć wnioski, dokumenty ubezpieczeniowe, pobrać zaświadczenie.
Z łowickim ZUS można kontaktować się przez infolinię pod numerem telefonu 22 560 16 00, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7-18.
Od 4 listopada na terenie województwa łódzkiego została też uruchomiona nowa usługa – e-wizyta, czyli wideorozmowa z pracownikiem placówki ZUS za pomocą komputera lub innego urządzenia, podłączonego do internetu, kamerki i słuchawek. Na wizyty można umówić się za pośrednictwem strony zus.pl, gdzie rezerwuje się wizytę na dogodny dla nas dzień i godzinę.
Nowi ministrowie w rządzie Donalda Tuska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?