Przed zbliżającymi się 592. urodzinami Łodzi przedsiębiorcy z Piotrkowskiej postanowili wesprzeć reklamowo imprezy zaplanowane na ulicy. Zrobili zbiórkę i wykupili kilkanaście billboardów na terenie Łodzi.
Na bilboardy złożyło się ponad 20 przedsiębiorców.
- W centrach handlowych przedsiębiorcy składają się na działania promocyjne. My nie mamy takiej możlwiości, by wprowadzić składki. Dlatego postanowiliśmy złożyć się na kampanię - mówi Robert Dybalski, właściciel sieci cukierni i restauracji.
Każdy z przedsiębiorców dołożył tyle, ile mógł, średnio opłacając jeden billboard ( koszt435 zł). Udało się zebrać około 10 tys. zł. To wystarczy na reklamy w kilkunastu miejscach Łodzi. Nośniki mają się pojawić jeszcze w tym tygodniu, będą wisieć jeszcze po urodzinowym weekendzie 25 i 26 lipca.
- Planujemy kolejne kampanie reklamowe, niewykluczone, że będziemy robić to stale - dodaje Dybalski.
Jak podkreśla Piotr Kurzawa, menadżer ulicy Piotrkowskiej, kampania reklamowa to inicjatywa oddolna.
CZYTAJ: 592. urodziny Łodzi: koncerty i magiczne pokazy na Piotrkowskiej
- Pokazuje, że Piotrkowska się zmienia, a przedsiębiorcom zależy, by ulica była jeszcze lepsza i częściej odwiedzana - podkreśla Kurzawa.
To pierwsza kampania reklamowa finansowana przez samych przedsiębiorców. Do tej pory Piotrkowska była reklamowana przez magistrat przy okazji innych kampanii, np. Łódź Pozdrawia.
592. urodziny Łodzi ściągną na Piotrkowską kilkanaście imprez. Od piątku 24 lipca do niedzieli, 26 lipca na głównej ulicy Łodzi pojawią się m.in. festiwal iluzjonistyczny, parada folklorystyczna, koncerty czy strefa pięka i relaksu. Będzie też gigantyczny plac zabaw, oraz bezpłatne badania lekarskie. Wstęp na imprezy jest bezpłatny.
CZYTAJ TEŻ: Wydarzenia kulturalne w Łodzi: Noc Jednego Muzeum i młodzi z folkiem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?